Realizacja podstawy programowej w godz. 9-14
7:00-8:30 - Powitanie dnia- schodzenie się dzieci w grupach łączonych.Rozmowy i zabawy tematyczne w małych zespołach. Zabawy ruchowo-taneczne, ze śpiewem. Zajęcia indywidualne: wyrównawcze, z dziećmi zdolnymi. Ćwiczenia poranne. Zabawy dowolne.
8:30-9:00 - Śniadanie, czynności samoobsługowe, higieniczne- mycie zębów.
9:00-9:15 - Rozmowy indywidualne z dziećmi na dowolne tematy, zabawy dowolne. Przygotowanie do zajęć, wizualizacja planu dnia, kalendarz pogody, wybór dyżurnych (edukacja daltońska).
9:15-9:45 - Zajęcia dydaktyczne realizowane według programu wychowania przedszkolnego.
9:45-10:00 - II śniadanie (owoce, mleko)
10:00-10:30 - Zajęcia dydaktyczne realizowane według programu wychowania przedszkolnego.
10:30-11:30 - Zabawy swobodne w kącikach zainteresowań. Zabawy na świeżym powietrzu, zajęcia ruchowe.Obserwacja przyrody, wycieczki, spacery; ćwiczenia samodzielności w przygotowywaniu się na spacer. Czynności organizacyjno -porządkowe w szatni i łazience.
11:30-12:00 - Czynności porządkowe, pomoc w przygotowaniu sali do posiłku, przygotowanie stołów-dyżury; czynności higieniczne-mycie rąk.
12:00-12:30 - Obiad, czynności porządkowe po zakończeniu obiadu.
12.30-13.00 - Słuchanie bajek i opowiadań w ramach akcji „Cała Polska czyta dzieciom”. Odpoczynek przy muzyce relaksacyjnej.
13:00 -14.00 - Zabawy wg zainteresowań dzieci. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Zabawy kierowane przez nauczycielkę (zabawy tematyczne, konstrukcyjne, manipulacyjne, teatralne, techniczne).
14.00-14.30 - Zabawy z literami- metoda I.Majchrzak. Przygotowanie do podwieczorku, czynności porządkowe, samoobsługowe, higieniczne.
14:30-14:45 - Podwieczorek
14:45-17:00 - Zabawy i gry dydaktyczne utrwalające umiejętności dzieci. Rozwijanie zainteresowań. Zabawy wg Klanzy, z chustą animacyjną, zabawy origami, zabawy logopedyczne. Zajęcia indywidualne: wyrównawcze, z dziećmi zdolnymi. Zabawy dowolne. Zabawy w ogrodzie przedszkolnym. Prace porządkowe w kącikach zabaw, rozchodzenie się dzieci do domu- kontakty indywidualne i rozmowy z rodzicami.